HaberTanik
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Alanlarına Taşınacak

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında 81 ilin valisiyle Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen güvenlik toplantısında sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmaları değerlendirdi.

YAYINLANMA 2 DK OKUMA SÜRESİ

İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi'nde (GAMER) düzenlenen toplantıda, illerde yapımı süren doğal yaşam alanları ve sokak hayvanlarının bu alanlara taşınmasına ilişkin son durum ele alındı.

Valilerden Bilgi Alındı

Toplantıda valilerden yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Bakan Çiftçi, sahipsiz hayvanların güvenli ve sağlıklı koşullarda yaşamlarını sürdürebilecekleri alanların oluşturulmasına yönelik çalışmaların devam ettiğini belirtti.

"Sokağın İnsafına Terk Edilmeyecekler"

Bakan Çiftçi açıklamasında, sahipsiz hayvanların doğal yaşam alanlarında veteriner hekim gözetiminde yaşamlarını sürdüreceklerini ifade ederek şu değerlendirmede bulundu:

"Hedefimiz, sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır."

Doğal Yaşam Alanları Gündemde

Toplantıda;

  • Doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri,
  • Sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınması,
  • Yerel yönetimlerin çalışmaları,
  • İllerdeki uygulamaların son durumu

ayrıntılı şekilde değerlendirildi.

Bakan Çiftçi, vatandaşların huzuru, şehir güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkının korunması amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

 

Bu habere ne hissettiniz?

  • ❤️SEVDİM0
  • 👏ALKIŞ0
  • 😱İNANILMAZ0
  • 💡ÖĞRENDİM0
  • 😢ÜZGÜN0
  • 😡KIZGIN0
0 kişi tepki verdi

Yorumlar 0

Yorumlar yükleniyor...