HaberTanik
DOLAR --
EURO --
GRAM ALTIN --
ÇEYREK --

Haber Ara

0%

X Çöktü Mü? Kullanıcılar Neden Sorun Oluştu

Sosyal medya platformu X'te (eski adıyla Twitter) 22 Haziran 2026 günü birçok kullanıcı erişim sorunu yaşadığını bildiriyor.

YAYINLANMA 2 DK OKUMA SÜRESİ

Hem mobil uygulamada hem de web sürümünde akışın yenilenmemesi, gönderilerin yüklenmemesi ve hesaplara erişimde aksaklıklar görülüyor. Kullanıcıların karşılaştığı en yaygın hata mesajı ise “Bir sorun oluştu. Yeniden yüklemeyi dene” uyarısı oldu.

Yaşanan sorun yalnızca Türkiye ile sınırlı görünmüyor. Dünyanın farklı bölgelerinden kullanıcılar da benzer erişim problemlerini rapor ediyor. Son günlerde X'te zaman zaman yaşanan kesintilere bugün yenisi eklenirken, hata bildirimlerinde belirgin bir artış olduğu belirtiliyor.

X Neden Açılmıyor?

Sorunun kaynağına ilişkin X yönetiminden veya şirket sahibi Elon Musk tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Uzmanlar, bu tür kesintilerin genellikle:

  • Sunucu kaynaklı teknik arızalar,
  • Altyapı güncellemeleri,
  • Aşırı trafik yoğunluğu,
  • Sistem bakım çalışmaları

nedeniyle ortaya çıkabileceğini belirtiyor.

Kullanıcılar Ne Yapabilir?

Sorunun platform kaynaklı olması nedeniyle çoğu kullanıcı açısından beklemek dışında kesin bir çözüm bulunmuyor. Ancak kullanıcılar:

  • İnternet bağlantılarını kontrol edebilir,
  • Uygulamayı kapatıp yeniden açabilir,
  • X uygulamasını güncelleyebilir,
  • Tarayıcı önbelleğini temizleyebilir,
  • Farklı bir cihaz veya tarayıcı deneyebilir.

Bu adımlar yerel bağlantı sorunlarını ortadan kaldırmaya yardımcı olabilir.

Şu anki verilere göre sorun küresel çapta rapor edildiği için, hata mesajı alan kullanıcıların büyük bölümü platformdaki teknik aksaklıktan etkileniyor gibi görünüyor. X'ten resmi açıklama gelmesi halinde detaylar netleşecek.

Bu habere ne hissettiniz?

  • ❤️SEVDİM0
  • 👏ALKIŞ0
  • 😱İNANILMAZ0
  • 💡ÖĞRENDİM0
  • 😢ÜZGÜN0
  • 😡KIZGIN0
0 kişi tepki verdi

Yorumlar 0

Yorumlar yükleniyor...