Editör: Yılmaz Efe
Bursa Büyükşehir Belediyesi, kent içi ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Çekirge Mahallesi 1. Murat Caddesi’nde gerçekleştirilen asfalt yenileme çalışması tamamlandı.
Ulaşım Dairesi Başkanlığı Yol Yapım Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalara gece saatlerinde başlandı. Trafiğin yoğun olmadığı saatlerde yapılan freze çalışmasının ardından ekipler, gün içerisinde asfalt serimini de tamamladı.
Toplam 400 metre uzunluğa ve 8 metre genişliğe sahip olan caddede yaklaşık 650 ton asfalt kullanıldı. Yapılan yenileme çalışmasıyla birlikte yolun daha dayanıklı ve uzun ömürlü hale getirildiği belirtildi.
Bursa’nın daha yaşanabilir bir kent olması hedefi doğrultusunda yürütülen altyapı ve yol çalışmaları, şehir genelinde planlı şekilde devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, özellikle yoğun trafik akışının olduğu bölgelerde bakım ve yenileme çalışmalarına öncelik veriyor.
Çekirge Mahallesi 1. Murat Caddesi’nde tamamlanan çalışma ile birlikte bölgedeki araç trafiğinin daha güvenli, akıcı ve konforlu hale gelmesi amaçlanıyor. Sürücüler, yenilenen yol sayesinde daha rahat bir ulaşım imkânına kavuşacak.
Bursa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, kent genelinde yol kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların aralıksız süreceğini ifade etti.
Yorumlar 0