Editör: Yılmaz Efe
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, mahalle buluşmaları kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Vatandaşların sorun, talep ve önerilerinin doğrudan dinlendiği programda, katılımcı yönetim anlayışı bir kez daha vurgulandı.

“Milletle bütünleşen belediyecilik” anlayışıyla düzenlenen ve “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” sloganıyla gerçekleştirilen buluşma, Ertuğrulgazi Mahallesi Seçkin Sokak’ta bulunan semt sahasında yapıldı. Programa belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri, kurum temsilcileri ve Ertuğrulgazi Mahalle Muhtarı Yıldız Cabir de katıldı.

“Çözüm Makamıyız” Vurgusu
Programın başlangıcında konuşan Başkan Taban, vatandaşların katılımından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Taban, mahalle buluşmalarının temel amacının vatandaşların sorunlarını birinci ağızdan dinlemek olduğunu belirterek, “Bu buluşmaları sizlerden gelen talep ve önerileri doğrudan duymak için yapıyoruz. Biz çözüm için buradayız, çözüm makamıyız” ifadelerini kullandı.
Başkan Taban ayrıca konuşmasında Hicri yeni yılı ve Muharrem ayını da kutladı.

Vatandaşlardan Yoğun İlgi
Konuşmanın ardından program interaktif şekilde devam etti. Söz alan mahalle sakinleri, yaşadıkları sorunları, beklentilerini ve önerilerini doğrudan Başkan Taban’a iletme fırsatı buldu. Altyapıdan çevre düzenlemesine kadar birçok konu masaya yatırılırken, karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.

Gece geç saatlere kadar süren buluşmada, belediye yetkilileri de vatandaşların sorularını yanıtladı ve çözüm süreçleri hakkında bilgilendirme yaptı.

Aşure İkramı Yapıldı
Program kapsamında İnegöl Belediyesi Gastro İnegöl ekibi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Etkinlik, hem sohbet hem de dayanışma ortamı içinde tamamlandı.

İnegöl Belediyesi’nin mahalle buluşmalarının farklı bölgelerde devam edeceği öğrenildi.



Yorumlar 0