Editör: Ayşe Koca
Kadirli İlçe Müftülüğü tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure ikramı etkinliği, bu hafta Yavuz Sultan Selim Han Camii’nde gerçekleştirildi. Cuma namazı çıkışında düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram edilerek birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları pekiştirildi.
Muharrem ayının manevi atmosferi içerisinde gerçekleştirilen etkinlikte, cami cemaati yoğun ilgi gösterdi. Cuma namazının ardından cami avlusunda kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Birlik ve dayanışmanın simgesi olarak kabul edilen aşure ikramı sırasında vatandaşlar, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Etkinlikte dualar edilerek Muharrem ayının bereketi paylaşıldı.
Kadirli İlçe Müftülüğü yetkilileri, bu tür etkinliklerin toplumda kardeşlik bağlarını güçlendirdiğini belirterek, benzer programların devam edeceğini ifade etti.
Yoğun katılımın olduğu program, vatandaşların memnuniyeti ve dualarla sona erdi.

Yorumlar 0